2010年10月10日 星期日

100 something 大成功~~~~~









謝謝大家來

我認識的 我不認識的

謝謝你們大家這麼熱愛我的作品

以前老是覺得那些說"沒有你們就沒有我"的那些話非常的矯情

xyz資訊工坊 那天站在台上要說話的時候

真的有一點感動

心暖暖的 呼~~~

xyz 原來這就是當你做了一件大事情的時候

腎上腺素飆高的感覺

^ ^

沒有你們的支持 我不會走到今天
xyz
謝謝你們!!!

尤其是我的家人~~~我愛你們!沒有你們真的就不會有今天的我~~~~(奔)

有誰比我更幸運??? 哈哈哈哈哈哈哈~~~

希望你們繼續支持我唷!!!

然後跟我著一起狂笑吧!!!!!!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~



Thank you all for coming,

Those i know, or those i dont know...

Thank you for loving my works...

I used to hear that "i can't do this without you...", and I always think that is so fake,

but, that day, on the opening, i truly feel this santance is real.

my heart was warm by you, all of you, without you, i couldn't reach this.

thank you very much,

especially my family, I love you, without my family, I really couldn't be here...(run)

who can be luckier than me? hahahaaaaaaaaa

hope you keep supporting me, and laugh out loud with me~~~~hahahaaaaaaaaaaaaa ^ ^


沒有留言:

張貼留言